نکته هایی برای خرید کاناپه که باید در نظر داشته باشید!
نوشته شده توسط : asma

index52 نکته هایی برای خرید کاناپه که باید در نظر داشته باشید!

ما ساعت های زیادی را روی کاناپه مان می گذرانیم ، روی آن دراز می کشیم و تلویزیون تماشا می کنیم ، بعد از ظهرها روی آن چرت می زنیم یا یک کتاب جالب می خوانیم . پس چگونگی کاناپه در راحتی ما نقش بسزایی دارد.

 

به گزارش پرشین وی ،اگر روی کاناپه نشستن اذیت تان می کند و باعث خستگی و درد گرفتن عضلات تان می شود پس باید به فکر خرید یک کاناپه دیگر باشید. اما برای خرید یک کاناپه راحت باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. ما به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

اولین موردی که باید در نظر داشته باشیم این است که روی کاناپه راحت باشیم. راحتی سلیقه ای است بعضی ها ممکن است روی کاناپه های بزرو پهن چرمی راحت باشند برخی دیگر کاناپه های استیل را ترجیح دهند. یعنی زیبایی برایشان مهمتر از راحتی است.

نکته بعدی که باید در نظر گرفته شود اندازه کاناپه است. یکی از پرطرفدارترین کاناپه های کنونی کاناپه های ال شکل است ؛ اما این کاناپه ها بسیار بزرگ هستند و اگر تصمیم به خرید آنها داشته باشید باید مساحت و اندازه سالن پذیرایی تان را در نظر بگیرید.

بهترین راه برای خرید مبلمان این است که به فروشگاه های مبلمان سر بزنید و اگر از کاناپه ای خوشتان آمد و از سایز و راحتی آن مطمئن شدید آن را خریداری کنید. سعی کنید مبلمان را اینترنتی و بدون دیدن نخرید.

سومین مسئله در خرید کاناپه هماهنگی آن با بقیه وسایل خانه است. اگر دکوراسیون منزل شما سنتی است خرید یک کاناپه مدرن را به شما توصیه نمی کنیم؛ سعی کنید وسایل منزل تان حداکثر هماهنگی را با هم داشته باشند. سعی کنید رنگ آنها هم با یکدیگر در تناسب باشد.

در خرید مبلمان عجله نکنید ، اولین مبلمانی که دیدید نخرید ، چند فروشگاه را زیر پا بگذارید و چند کاناپه را امتحان کنید تا پس از خرید آن پشیمان نشوید.




:: موضوعات مرتبط: خانه و سبک زندگی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین کاناپه برای شما بهترین کاناپه کدام است راهنمایی خرید کاناپه راهنمایی کاناپه نکات خرید کاناپه نکان برای خرید کاناپه چگونه کاناپه بخریم ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: